Service & Support
Service & Support
Kompromisløs service & support
Vi ser det som vores fornemmeste opgave at yde den hurtigtste og mest kompetente assistance – overhovedet. Vi vi ved, at det er dyrt, hvis en produktionslinie eller et lager står stille, derfor smider vi alt hvad vi har i hænderne når uheldet er ude – Kompromiløs service og support!
Vi kommer med det samme – selvfølgelig!
Som oftes kan problemet løses straks med kompetent telefonsupport eller remote betjening af dit system. Men hvis, der opstår akutte problemer som ikke kan løses remote, kan vores tekniker/konsulent normalt rykke ud samme dag. Skal din hardware ind til reparation, kan vi alt efter behov stille hardware til rådighed imens, så produktionen/lagret kan køre videre.
Vi har servicefolk og samarbejdspartnere i hele landet, så uanset hvor i landet i befinder jer kan vi være der i løbet af kort tid.
Service/support
Vi går meget hvad vores kunder mener om vores serviceniveau generalt. Vi vil som udgangspunkt altid helst møde vores kunder ansigt til ansigt for hos Datcol betyder ægte service, at vi er tæt på kunden, både geografisk og mentalt. Kunden aflægges hellere et ekstra besøg en gang for meget for at sikre produktiviteten frem for at springe over, hvor gærdet er lavest.
Alle IT-systemer skal vedligeholdes og efterses. Det klarer vi enten på tilkaldebasis i den enkelte situation – ofte med konsulentbesøg samme dag, når situationen er akut – eller på kontraktbasis, hvor vi med faste intervaller går kundens, installationer, og stregkodeudstyr, netværk og andet hardware, tilknyttet vores stregkode og datafangstsløsninger, igennem og dermed forebygger driftsstop forsaget af ”wear and tear” på IT systemet såvel som hardware.
Vi kan i dag ofte hjælpe dig med dit problem via online/remote support. Vi bruger et supportsystem kaldet TeamViewer. Dette stykke software gør at du som kunde kan give os midlertidig adgang til at styre din PC, og dermed afhjælpe dit Nætværk-/DCS-/printer-/driver-/softwareproblem m.m.
Udnyt vores ekspertise til at optimere jeres lager – Effektivt!
Datcol tilbyder en hel suite af konsulentydelser og services til at hjælpe virksomheder med at få mest muligt ud af deres lager og Datcol DCS Warehouse Management System (WMS). Vi har over 20 års erfaring med implementering og udvikling af datafangst- og lagersystemer. Vi har arbejdet med alle typer virksomheder indenfor alle brancher og størrelser. Helt ned til små enkeltmandslagre til meget store lagre og distributionscentre. Vi vil derfor påstå at uanset opgaven har vi den nødvendige ekspertise og fleksibilitet til at bistå jer og jeres virksomhed med enhver type opgave uanset størrelse og behov.
Blandt nogle af de mange konsulentydelser & services vi kan tilbyde er bl.a.:
- – WMS behovsvurdering, herunder forståelse og evaluering af processerne på jeres lager, hvordan processerne passer ind i virksomheden samt, hvordan Datcol DCS kan opfylde virksomhedens behov, mål, krav & ønsker.
- – WMS Implementering, herunder hardware, software, konfiguration, afprøvning/test, ERP-integration, uddannelse og opfølgning.
- – End-to-end projektledelse med fokus på specifikke opgaver indenfor lager, logistik & distribution.
- – Process gennemgang. Fokuseret analyse af en eller flere bestemte processer eller operationer med fokus på at finde potentielle flaskehalse, fejlfinding og løse evt. problemer.
- – WMS arkitektur og infrastruktur. Vi hjælper med at samle en omfattende løsning baseret på virksomhedens behov og branchens best practices
- – Omfattende uddannelse af personale og slutbrugere baseret på virksomhedens behov.
Vores tekniske konsulenter står altid klar et til uforpligtende møde, hvor vi kan gennemgå jeres onsker og behov for at I kan opfylde jeres forretningsmæssige mål, indenfor budgettet. Vi kan hjælpe med alle aspekter af jeres WMS-projekt lige fra indkøb af løsningen til løbende drift.